Укладання договорів

У відповідності до Закону України «Про житлово – комунальні послуги» №2189-VІІІ від 09.11.2017, який набув чинності 10.12.2017 та введений в дію з 01.05.2019 надання житлово комунальних послуг здійснюється виключно на договірних засадах (ч. 1, ст. 12.). Договори про надання житлово-комунальних послуг укладаються відповідно до типових або примірних договорів, затверджених Кабінетом Міністрів України або іншими уповноваженими законом державними органами відповідно до закону (ч.2, ст.12).

Договір про надання комунальних послуг укладається строком на один рік. Якщо за один місяць до закінчення зазначеного строку жодна із сторін не повідомить письмово другу сторону про відмову від договору, договір вважається продовженим на черговий однорічний строк (ч. 3, ст. 13).

Необґрунтована відмова споживача від укладання договору є підставою для припинення в односторонньому порядку виконавцем надання відповідної комунальної послуги такому споживачу. (ч.4, ст. 13).

Оплата комунальної послуги не є автоматичною згодою споживача на підписання договору, однак не звільняє його від оплати за фактично спожиті послуги.

Оскільки договірні відносини означають підписання договору двома сторонами МКП «Миколаївводоканал» йдучи на зустріч своїм абонентам забезпечить договорами контролерів. Під час візиту контролера абонент зможе укласти договір без візиту до абонентського відділу підприємства. Споживач також має право роздрукувати та заповнити договір у 2-х примірниках та направити їх до МКП «Миколаївводоканал» у зручний для себе спосіб.

Укладання договорів можливе лише у паперовому вигляді,  не передбачена функція їх укладання через особистий кабінет на сайті підприємства чи електронну пошту. Для зручності Ви можете ознайомитись з текстом договору (нище), роздрукувати його у 2-х примірниках, підписати та направити до МКП "Миколаївводоканал" у зручний для себе спосіб. В договорі необхідно вказати свої паспортні дані, ідентифікаційний номер та контактний номер телефону.

Договір Про надання послуг

Для уникнення шахрайства та непорозумінь в майбутньому звертаємось з проханням до абонентів, бути відповідальними та укласти договір про надання послуг особисто.

В разі виникнення питань звертайтесь будь ласка до абонентського відділу підприємства за телефонами: 58-18-48, 24-11-52, 30-00-95, 67-09-52, 70-95-25.

Перелік документів для відкриття (переоформлення) особового рахунку та укладання договору.

  1. Заява .
  2. Правовстановлюючий документ на право власності та витяг з держреєстру (копія).
  3. Паспорт (копія).
  4. Довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру заявника  (копія).
  5. Довідка про склад сім'ї/будинкова книга (витяг з реєстру про кількість зареєстрованих можна отримати в абонентському відділі підприємства).
  6. Паспорт засобів  обліку води (за наявності) (копія).
  7. Документи, які засвідчують право на пільги (копії).
  8. Підтвердження реєстрації особи, яка отримала право на пільги в управлінні соціальних виплат і компенсацій району міста.
  9. Довідка про виконання технічних умов (для приватного сектора).
  10. Після відкриття (переоформлення) особового рахунку укладається договір про надання послуг з централізованного водопостачання і водовідведення з фізичною особою, яка є власником (наймачем, орендарем) квартири.

Вимоги до засобу обліку води

  1. Засіб обліку води повинен бути справним, цілісним​.
  2. На засобі обліку  повинні бути в цілісності пломби Держспоживстандарту.
  3. Термін служби засобу обліку  на момент пломбування не повинен перевищувати термін служби, зазначений в паспорті водолічильника.
  4. Не приймаються на абонентський облік водолічильники після їх зберігання без використання протягом більше половини міжповірочного терміну.

Місце установки водолічильника повинно мати зручний та легкий доступ для огляду та опломбування.